Strauji palielinājies ar Covid-19 saslimušo personu skaits, tāpēc Lauku atbalsta dienests (LAD), rūpējoties gan par klientu, gan dienesta darbinieku veselību, apkalpo klientus attālināti. 

Klienti saņemt konsultācijas un atbildes uz neskaidrajiem jautājumiem var:

  • zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni 67095000 darba dienās no plkst. 8.00-20.00;
  • rakstot savus jautājumus uz e-pastu Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt..

Ja, sazinoties pa tālruni 67095000, konstatē, ka jautājums ir sarežģīts un to nevar atrisināt attālināti, tad dienests ar klientu vienosies par konkrētu apmeklējuma laiku klātienē. 

Aicinām klientus izmantot Elektronisko pieteikšanās sistēmu un mobilo aplikāciju, lai iesniegtu nepieciešamos dokumentus. Atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem sniedz arī virtuālā asistente Ieva, kas atrodas dienesta mājaslapā.

Gan Rīgā LAD centrālajā struktūrvienībā, gan visās dienesta reģionālajās lauksaimniecības pārvaldēs ir pieejamas pastkastītes, kur var atstāt atnestos dokumentus, ja tie sagatavoti papīra formā. 

Informatīvos pasākumus dienests turpmāk organizēs tiešsaistē, aicinām aktuālajai informācijai par tiem sekot dienesta mājaslapā un sociālajos kontos.